Podvod s masážními polštáři - Jindřiška (69): Proč mě okradli?

03.09.2013 21:36

Podvod s masážními polštáři - Jindřiška (69): Proč mě okradli?
Paní Jindřišku kšeftaři připravili o několik tisíc. Přístroj se jí hned rozbil a neví, co s ním.
Paní Jindřišku kšeftaři připravili o několik tisíc. Přístroj se jí hned rozbil a neví, co s ním. (Aha!: Josef MAŠEK)


PRAHA – Případ podvodníků prodávajících starým a nemocným lidem masážní polštáře, který odhalil deník Aha!, nabývá nevídaných rozměrů. Stále se ozývají další podvedení. Patří mezi ně i paní Jindřiška (69) z pražských Vršovic. Té, stejně jako mnoha jiným zákazníkům, prodejci navíc na sebe dali neexistující telefonní čísla a adresy.


Paní Jindřiška je po dvou operacích a musí chodit na masáže. Když na pouti ve Strakonicích dostala »výhodnou« nabídku, neodolala. Radost však vzápětí vystřídalo zklamání a zlost. „Ještě téhož dne začal polštář divně kňourat a přestal fungovat. Volala jsem na číslo z kupní smlouvy, jenže neexistovalo. Zjistila jsem, že neexistuje ani firma uvedená ve smlouvě. Pak jsem otevřela Aha! a zjistila, že jsem si pěkně naběhla,“ podotkla smutně oklamaná žena.

Vypečené partičce se tak už zřejmě povedlo napálit tisíce lidí, zejména špatně pohyblivých, starých a důvěřivých. Věřili, že když na přístroj přispívá zdravotní pojišťovna, musí jim přece pomoci! Jenže to je lež! A pozor! Ačkoli si na prodejce už v úterý v centru Novodvorská Plaza došlápla policie, své nádobíčko včera vybalili znovu! „Jsem na OBI v Roztylech a ta samá partička, co máte na fotce v novinách, to teď prodává tady. Chytli mě ve vchodu a tvrdili, že polovina je hrazena z veřejného pojištění,“ volal včera po poledni do redakce další rozzlobený čtenář.


Autor:  hš