Prodej masážních polštářů - OC Delta, Liberec II.

05.09.2013 12:54

Drazí čtenáři tohoto blogu, dovolte mi tímto navázat na předchozí článek o šmejdech prodávajících "zdravotní" polštářky "švýcarské" výroby v OC Delta, Liberec.

 

Mám velmi dobrou zprávu. Dnes jsem se telefonicky informoval na ČOI, zdali opravdu kontrola šmejdů proběhla v jejich mobilní provozovně. A Skutečně proběhla. Pracovníci ČOI provedli na místě zápis o kontrole, výsledek kontroly mi však sdělí až příští týden, kdy zjištěné skutečnosti vyhodnotí. O tomto výsledku vás budu samozřejmě informovat. Co je ale tou dobrou zprávou, je informace, že se po našem prvotním podnětu přihlásili České obchodní inspekci další podvedení. Je to zvláštní, že až nyní, po takové době co zde skupinka operuje. Je možné, že v tom určitou roli sehrálo mé upozornění, které se nyní rychlé šíří sociálními sítěmi, a také díky Liberecké drbně, která mi ho umožnila předložit liberečanům. Za to patří redakci Liberecké drbny mé velké Díky, zvláště pak redaktoru panu Daňkovi. Mě poděkování patří i pracovníkům České obchodní inspekce, za velmi vlídný a profesionální přístup.

 

Dovoluji si nyní vyzvat všechny, kteří se cítí být podvedenými, a o věci neinformovali příslušné orgány, aby tak nyní učinili. Je přirozené, že velký počet podvedených se např. stydí za to, že se vůbec nechali podvést. Nestyďte se, nemáte za co se stydět, stydět by se měli šmejdi a ne vy! Není lehké jejich manipulacím a lžím nepodlehnout, oni to moc dobře vědí, proto to také dělají. Spoléhají na to, že se s tím jejich oběť raději smíří a zůstane být nečinnou. Spoléhají na své podmínky v kupní smlouvě, že se krkolomným domáháním svého práva jejich oběť unaví a věc nechá odejít v zapomnění. Ale tímto počínáním jim necháváte prostor k okrádání dalších a dalších.

 

Prosím sdílejte můj předchozí článek co nejvíce, informujte všechno své okolí o tom, co se zde děje. Žádám vás všechny o pomoc s bojem proti nespravedlnosti, která se děje na našich nejstarších spoluobčanech. Já vám za to budu velice vděčný.

 

Příště vás budu tedy informovat o výsledcích zprávy ČOI a blíže vás seznámím se Šmejdem, který má tohle vše na triku.

 

Jakub Ludl